adbanner

Derfor er det smart at have en infoskærm i din virksomhed 

Der er mange forskellige måder man kan vælge at kommunikere ud til sine kunder på. En infoskærm kan være med til at få din virksomhed til at fremstå meget mere smart, moderne og professionel. Derudover kan du med en infoskærm sprede vigtige budskaber, som du gerne vil have igennem til dine kunder. Det er ikke kun dine kunder der kan have gavn af en infoskærm – det kan dine medarbejdere nemlig også. 

Spred vigtige budskaber blandt dine kunder

En infoskærm giver brugbar og nyttig viden videre til dine kunder. Dette kan i sidste ende kan reducere mængden af faktuelle spørgsmål fra kunderne, da man igennem en infoskærm kan formulere mange budskaber på én gang. Igennem en infoskærm software kan I nemt gå ind og ændre indholdet af det der vises på skærmen. Hos nordicscreen.com, kan du finde infoskærme til din virksomhed. Her kan du også gå ind og se en infoskærm pris, hvis du ønsker en eller flere infoskærme i din virksomhed. 

Sådan kan dine medarbejdere få gavn af en infoskærm

Det er ikke kun dine kunder, der kan have god gavn af en infoskærm. Dine medarbejdere kan også have stor glæde af en infoskærm på deres arbejdsplads. Her kan I blandt andet dele information om diverse begivenheder, i form af en kalender, som dine medarbejdere i fællesskab kan holde øje. Derudover kan du også sprede budskaber omkring firmapolitikker eller budskaber omkring kernen af virksomhedens vision eller mission. Sådan kan du også være med til at motivere dine medarbejdere.

En infoskærm er ideel til et venteværelse

Har du nogensinde siddet i et venteværelse og syntes at tiden gik alt for langsomt? Hvis du er en del af en virksomhed, der enten er en dyrlæge, tandlæge, læge eller noget lignede, har I højst sandsynligt et venteværelse hos jer. Med en infoskærm I jeres venteværelse, kan I sprede vigtige og brugbare budskaber til jeres kunder eller patienter. Sådan kan du få tiden til at gå en anelse hurtigere for dine kunder eller patienter. Mange har i dag en smartphone, som kan hjælpe med at slå tiden ihjel, hvis man skal vente. Dog kan det være en stor fordel for din virksomhed at de ventende patienter eller kunder får nyttig information at vide fra din virksomhed i stedet for andre kommunikationskanaler. Derfor er en infoskærm også vigtig i forbindelse med markedsføringen i din virksomhed. Grunden til dette er, at det er nemmere at sprede budskaber i et venteværelse, hvor de ikke er udsat for flere forskellige stimuli på én gang.

Information omkring den verdensomspændende epidemi 

Et andet vigtigt budskab der er vigtigt at dele ud af, er information omkring Covid-19. Der er mange nationale og regionale regler omkring, hvordan vi skal opføre os igennem denne pandemi. Her er en infoskærm ideel til at sprede denne information. Du kan blandt andet informere omkring jeres regler omkring brugen af mundbind, give information omkring håndsprit og hvor den er placeret, eller hvordan reglerne for afstand fungerer hos jeres virksomhed.