adbanner

Gør din virksomhed mere synlig med outdoor marketing

outdoor marketing

Ønsker du, at din virksomhed bliver set og hørt? Så er outdoor marketing vejen frem! Med outdoor reklamer får du stor visuel eksponering i det danske gadebillede. Dette giver din virksomhed enorm synlighed! Indenfor outdoor reklamer har du et væld af forskellige valgmuligheder, som lige præcis kan målrettes til din ønsket målgruppe. Se udvalget af outdoor reklamer på citrusmedia.dk.

Hvad er outdoor marketing?

Outdoor marketing kan være alt fra reklamer på stilladser i byerne, bannere på husgavle, bus- og metroreklamer og billboards på Rådhuspladsen. Kort sagt, så har outdoor markedsføring til hensigt at fange målgruppens opmærksomhed. Det kan være svært at vælge imellem de mange muligheder, men fortvivl ej!

Hjælp til valg af outdoor medie

Som førnævnt kan det være svært at navigere i outdoor marketingets mange valgmuligheder, hvorfor de forskellige valgmuligheder vil blive uddybet nedenfor med henblik på at gøre det nemmere for dig og din virksomhed!

Outdoor reklamer gør det eksempelvis muligt for din virksomhed at kunne differentiere sig på skærme fordelt rundt omkring i landet, ofte placeret ved trafikale knudepunkter. Hvis man ikke synes, at skærmene er store nok, udbydes megaboards, hvor navnet ’mega’ taler for sig selv. Disse sikrer synlighed for cyklisterne, bilisterne og skaber generelt blinkfang for de forbipasserende.

Endvidere kan man udsmykke byen ved hjælp af bannere eller malerier, hvorpå man kan sprede sit budskab, og derved skabe konstant synlighed og skille sig ud i gadebilledet. Eller det kan være reklame på cykler, som er med til at skabe stor opmærksomhed for den enkelte cykellist, såvel som det skaber værdi. Man kan også gå lidt mere kreativ til værks og gøre brug af URBAN Guerilla eller URBAN Brand Activation, som kreativt og positivt aktiverer målgruppen samt skaber stor opmærksomhed. Hvis du synes, at din virksomhed godt kunne trænge til noget mere synlighed i bybilledet, og finder én af de ovenstående valgmuligheder interessant, så hop ind på fornævnte link og læs endnu mere om de forskellige muligheder. 

outdoor reklamer

Men hvorfor outdoor marketing?

Nu spørger du sikkert dig selv, hvorfor du skal vælge outdoor marketing, nu hvor man har de sociale medier til at kunne eksponere sig selv på. Tænk over det her, du sidder hjemme på sofaen og der popper en reklame op på din smartphone, så skynder du dig ofte at lukke den ned, hvilket bevirker at du ikke når at lægge mærke til hverken reklamens budskab eller afsender. Omvendt kan man med outdoor reklamer ikke, slukke for dem på samme måde. Eksempelvis kan den cyklende forbruger ikke selv aktivt slukke for reklamen, hvilket er medvirkende til at cyklisten er nødsaget til at forholde til sig reklamen. Så hvis du troede at outdoor marketing havde mistet sin eksistensbetingelse, så kan du godt tro om igen! Outdoor marketing er stadig, til trods for den digitale tidsalder, et godt kommunikationsværktøj for virksomheder til at blive set og hørt!